Reklamace – on-line formulář
Jak mám postupovat, pokud chci zboží reklamovat?
Snažíme se poskytovat Vám jen to nejkvalitnější zboží. Pokud se přesto stane, že zboží je vadné, zajistíme Vám opravu, výměnu nebo vrácení částky, dle zjištěné závady.
Zboží zašlete na naši adresu společně s vyplněným reklamačním formulářem (viz níže):
Reklamační oddělení Kabelka.cz
FAMITO spol. s r.o.
Kladská 1093/8a
500 03 Hradec Králové
Více informací o reklamaci najdete v našem Reklamačním řádu.
Doručili jste mi jiné zboží, jak mám teď postupovat?
Za tuto komplikaci se Vám velmi omlouváme. Prosíme, kontaktujte co nejdříve náš zákaznický servis – skrze e-mail: obchod@kabelka.cz , telefonicky: +420 777 701 004, +420 731 650 991 nebo prostřednictvím on-line chatu (od 7:30 do 15:00hod. v pracovní dny). Situaci prověříme a navrhneme Vám řešení.
Prosíme Vás:
O bezpečné zabalení dodaného zboží, aby nedošlo k jeho poškození.
Do balíku přiložte:
Vyplněný Reklamační formulář
Kopii faktury
Zabalenou zásilku předejte na pobočce Zásilkovny s kódem: 97634814.
Zásilkovna si na základě tohoto kódu vytiskne štítek s naší adresou a nalepí na Vámi předanou zásilku a Vám předá potvrzení od odeslání zásilky.
Náklady na poštovné hradíme my.
Jakmile se kabelka/batoh/peněženka … v pořádku dostane k nám, vyřídíme Vaši reklamaci dle zjištěné závady.
Vyplněný formulář Vám automaticky přijde na Vámi zadaný e-mail v pdf formátu – stačí vytisknout a přiložit do zásilky!