Často kladené otázky

Víme, na co se nejčastěji ptáte. Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy proto předkládáme „jako na dlani“.

Za jak dlouho bude moje objednávka vyřízena?

Objednávky přijaté v pracovní dny do 12 hodin nejčastěji expedujeme ještě týž den. Nejzazší termín expedice je nejpozději do 48 hodin (v pracovních dnech).

Dodáváte zboží i na Slovensko?

Ano. Pro objednávku ze Slovenské republiky použijte formulář na stránce nákup ze Slovenska, nebo nám prostě pošlete e-mail, o které zboží máte zájem.

Jak mohu objednané zboží zaplatit?

  • Platba kartou / Rychlým bankovním převodem – zboží zasíláme následující pracovní den.
  • Klasickým bankovním převodem – zboží zasíláme po připsání částky na náš účet.
  • Dobírkou – zboží zasíláme tentýž nebo následující pracovní den.
  • Hotově – při osobním vyzvednutí po předchozí domluvě v naší provozovně.

Podrobnější informace o dopravě a platbě.

Mohu si zásilku vyzvednout osobně?

Ano, po předchozí domluvě je to možné. Svoji objednávku si poté můžete vyzvednout v naší provozovně na adrese Famito, spol. s r.o., Kladská 1093/8a, 500 03  Hradec Králové.

Na koho se obrátit, když potřebuji radu, nebo pomoc?

Neostýchejte se obrátit na náš zákaznický servis, který je vám k dispozici v pracovní dny vždy od 8:00 do 15:30 na telefonním čísle +420 731 650 991, případně na emailu: obchod@kabelka.cz.

Jak vrátit zboží, které se mi nelíbí/nehodí?

Nemějte obavy. I to se může stát. Bez ostýchání můžete využít zákonnou lhůtu 30 dní. Nepoškozené a nepoužité zboží nám prosím zašlete společně s vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy.

Kam mám zboží zaslat?

Všechno zboží prosím zasílejte na adresu:

FAMITO spol. s r.o.
Kladská 1093/8a
500 03 Hradec Králové

Kdy mi přijdou peníze za vrácené zboží?

Hned, jak od vás obdržíme zboží nazpět vystavíme opravný daňový doklad a provedeme v co nejkratším možném termínu platbu na Váš účet. Jen prosím nezapomeňte uvést číslo bankovního účtu do formuláře pro odstoupení od smlouvy.

Je možné vrátit jeden kus z objednávky?

Jistě! Stačí ve formuláři o odstoupení od kupní smlouvy uvést o jaké konkrétní zboží se jedná.