Často kladené otázky

Víme, na co se nejčastěji ptáte. Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy proto předkládáme „jako na dlani“.

Vrácení zboží

Otázky ohledně objednávek (proces vyřízení, Slovensko, platba a doprava)

Slevové kupóny a dárkové poukazy

Na koho se obrátit, když potřebuji radu, nebo pomoc?

Neostýchejte se obrátit na náš zákaznický servis, který je vám k dispozici v pracovní dny vždy od 8:00 do 15:30 na telefonním čísle +420 731 650 991 a na emailu: obchod@kabelka.cz. Využít můžete také online chatu, kde jsme od 7:30 do 15:00 (mimo tyto hodiny nám na chatu můžete zanechat zprávu a my se Vám ozveme na Váš email).


Jak vrátit zboží, které se mi nelíbí/nehodí?

Nemějte obavy. I to se může stát. Bez ostýchání můžete využít zákonnou lhůtu 14 dní. Nepoškozené a nepoužité zboží nám prosím zašlete společně s kopií faktury a vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy (ke stažení jej naleznete níže).

Je možné vrátit jeden kus z objednávky?

Jistě! Stačí ve formuláři o odstoupení od kupní smlouvy uvést o jaké konkrétní zboží se jedná.

Kam mám zboží zaslat?

Všechno zboží prosím zasílejte na adresu:

Reklamační oddělení Kabelka.cz
FAMITO spol. s r.o.
Kladská 1093/8a
500 03 Hradec Králové

Kdy mi přijdou peníze za vrácené zboží?

Do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy. Většinou však částku odešleme mnohem dříve. Jen, prosíme, nezapomeňte uvést číslo bankovního účtu do formuláře pro odstoupení od smlouvy.

Doručili jste mi jiné zboží, jak mám teď postupovat?

Za tuto komplikaci se Vám velmi omlouváme. Prosíme, kontaktujte co nejdříve náš zákaznický servis – skrze e-mail: obchod@kabelka.cz , telefonicky: +420 731 650 991 nebo prostřednictvím online chatu. Situaci prověříme a navrhneme Vám řešení.

Za jak dlouho bude moje objednávka vyřízena?

Objednávky přijaté v pracovní dny do 12 hodin nejčastěji expedujeme ještě týž den. Nejzazší termín expedice je nejpozději do 48 hodin (v pracovních dnech).

Dodáváte zboží i na Slovensko?

Ano, pro objednávku ze Slovenské republiky použijte formulář na stránce nákup ze Slovenska, nebo nám pošlete e-mail, příp. zavolejte. Do objednávky nám napište kód produktu objednávaného zboží, Váš telefon, emailovou adresu a telefon.

Zboží na Slovensko expedujeme až po platbě převodem a připsání peněz na náš účet. Dopravce si můžete zvolit mezi Slovenskou poštou, PPL nebo Zásilkovnou.

Avšak již brzy se můžete těšit na slovenskou verzi našeho eshopu! 🙂

Jak mohu objednané zboží zaplatit?

  • Platba kartou / Rychlým bankovním převodem – zboží zasíláme tentýž nebo následující pracovní den.
  • Klasickým bankovním převodem – zboží zasíláme po připsání částky na náš účet.
  • Dobírkou – zboží zasíláme tentýž nebo následující pracovní den.
  • Hotově – při osobním vyzvednutí po předchozí domluvě v naší provozovně.

Podrobnější informace o dopravě a platbě.

Mohu si zásilku vyzvednout osobně?

Ano, je to možné. Po uhrazení platby, objednávku připravíme a zašleme Vám zprávu, že si ji můžete vyzvednout.

K vyzvednutí bude ve všední dny od 7:30 do 15:00 v naší provozovně na adrese Famito, spol. s r.o., Kladská 1093/8a, 500 03  Hradec Králové (žlutá budova s nápisem FAMITO, hned vedle přívěsů Trojan).

Jakým dopravcem si mohu nechat zaslat svou objednávku?

Využít můžete služeb:

  • Zásilkovny: 49 Kč, doručení na výdejní místo
  • České pošty: 99 Kč, Balík do ruky – doručení na adresu
  • PPL: 79 Kč
  • DPD: 79 Kč

Nebo je možné si objednávku vyzvednout u nás na provozovně v Hradci Králové (viz Mohu si zásilku vyzvednout osobně?).

U objednávky nad 1000 Kč u nás máte dopravu zdarma.

Kdy budu mít dopravu zdarma?

Dopravu zdarma má u nás každá objednávka nad 1000 Kč.

Kde najdu slevové kupóny?

Každý víkend u nás probíhají různé akce. K nim přidáváme ještě sezónní akce. Sledujte náš Magazín, Facebook nebo Instagram pro aktuální informace.

Je možné na Kabelka.cz zakoupit dárkový poukaz?

Ano, je to možné. Poukazy nabízíme ve variantě pro dámy nebo pro pány v hodnotě 300 Kč, 500 Kč nebo 1000 Kč. Pro prohlédnutí dárkových poukazů klikněte SEM.